mars 2012

Påskepynta expat-frue :)

Ja så står påsken for døren! Og jeg har vært på Loewen Garden SPA idag og stelt hender og føtter :) HERLIG!! SÅ NÅ ER JEG KLAR FOR PÅSKETUR! Vi drar i morgen tidlig, og pakker IKKE ski og kvikkl...

Iveland-besøk IV

Nå er det stille her igjen :( Gunvor og Kirsten dro hjem i går kveld, og jeg sier meg gjerne enig med Johannes; "De skulle jo vært lenger". Gjort masse, men også fått tid til avslapping og masse ko...

Iveland-besøk III

Nå er ventetiden over, Håvard, Linn, Inger og alle dere andre som venter på nytt om Ivelandsbesøket vårt :) Mi nyde fortsatt da'ane sammen!! <3 Universal Studios Har lenge tenkt at neste gang ...

Iveland-besøk II

Vi nyter gode dager! Damelunsjen har dere allerede fått høre om i et annet innlegg, og her kommer et oppsummering av andre ting vi har fått med oss de siste dagene; Soling Rakk litt soling ved ba...

Nursery class

Forrige uke var det Term Break i barnehagen til Johannes. Da var han med på Holliday Programe mandag, tirsdag og onsdag, og ferie resten av uken. Da var han i nytt klasserom, og sammen med bare noe...

Brasiliansk damelunsj

Idag var det brasiliansk damelunsj i Sjømannskirken. Flaks at besøket vårt denne uken bare bestod av damer, for da ble selvsagt de med her. Damelunsjene i kirken holdes hvert halvår, kanskje noen h...

Iveland-besøk I

Hurra vi har fått besøk av Kirsten og Gunvor!!! :) Hele familien var med til Changi Airport på lørdag ettermiddag og hentet dem.... eller catchet dem.... "Skal vi til flyplassen å catche dem?" lurt...

Disney on ice

Fredag var det duket for Disney on ice i Singpore Indoor Stadium. Vi dro sammen med barnehagekameraten Ben og mammaen hans som heter Haesung. De er fra Korea og bor her på Caribbean. Veldig stas...

"Et lite stykke Norge" for backpackere

Onsdag fikk vi besøk igjen av jenter som reiser verden rundt. Det var Sigrid, Ingrid og Ingunn :) Traff de på Harbourfront midt på dagen, så tok jeg dem med til den skandinaviske butikken ved Johan...

Hjemlengsel?

Jeg har aldri hatt full forståelse for de som nesten blir syke av hjemlengsen, og ikke gleder seg over der de er her og nå. Det er vel fordi jeg aldri har vært noen som lengter mye selv! Men jeg SA...

Idrettsdag i Singapore

Igår ble årets idrettsdag arrangert av den svenske og norske kirken. Arrangementet ble holdt på Jurong West Stadium, og det var mange folk.... og VARMT :) Johannes deltok på 40 m med start nr. 4 på...

Vennesla-besøk V

Ja nå ble det tomt i huset her :( Nå har gjengen fra Vennesla forlatt oss, og dratt til flyplassen... og deretter til Frankfurt, Oslo og Vennesla. Vi takker for fine dager! Begynte ikke så superflo...

O HJUL med din glede :)

Morten har kjøpt nye sykkelhjul - et par MAD FIBER. Man kan jo diskutere hvem som er MAD når man tenker på prisen for disse hjulene..... :)

Vennesla-besøk IV

Universal Studios Fredag var det tid for en ny dag i Singapore, etter mye avslapping på Bintan. Morten var på jobb, men vi andre to var med for å kjøre karuseller og se Shrek, dyrene fra Madagaska...

Vennesla-besøk III

Tur til Indonesia Fra tirsdag til torsdag dro våre gjester til Bintan i Indonesia. De lå på samme hotell som vi lå på i august (se bloggen fra den turenher). De hadde en fantastisk tur, fikk kjøpt...
ravn73

40, Lillesand

Startet blogg før vi skulle flytte til Singapore våren 2011, og synes det var så gøy at jeg fortsatte når vi kom hjem et drøyt år etterpå. Blogger om små og store opplevelser, ting vi gjør med huset, osv.